-

Kategori: Allmänt

Goddag!
 
Har satt ihop ett collage lite snabbt. Mest för att peppa mig själv inför våren. Lite segt med motivation nu, men vi kämpar på! 3 veckor kvar till lov och Marocko med dem finaste flickorna! 
 
 
Detta är hur jag skulle vilja klä mig ivår! En bikini i en härlig mintgrön färg från Triangl, som jag hoppas jag får av mamma innan resan... piiiiiik. En brun axelremsväska som får plats med skolböcker utan att vara klumpig hoppas jag hitta på någon marknad i Marocko. Le shoes är dock större problem, tycker wedge sneakersen är fulsnygga men funtar på att klicka hem dem, men det får bli senare. Men mina största älsklingar finns så klart inte, hittar inte de mintgröna dr.martensen någonsntans, och den underbara jackan från Zara är helt slutsåld. 
 
Nu ska jag dyka ner i skolböckerna igen. Tänkte skriva ihop ett litet inlägg om hur man finner studiemotivation, eller motivation överhuvud taget senare!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: